Itémedical introduceert Support-Bundels

Itémedical introduceert Support-Bundels

Extra Support op maat is mogelijk met de Itémedical Support-Bundel. Geregeld krijgt Itémedical de vraag voor het verrichten van extra diensten die buiten het reguliere support contract vallen. Bij het maken van afspraken over diensten heeft Itémedical getracht voor u als klant een goede balans te vinden tussen een betaalbare kostprijs en een optimaal support & onderhoud van onze software en hardware producten.

Belangrijk daarbij is altijd dat de aangeboden support & onderhoud een zo volledig mogelijk pakket aan diensten bevat. Bij het streven naar transparantie zijn afspraken gemaakt over welke diensten van Itémedical  onder het support contract vallen en welke diensten daar buiten vallen. Enkele voorbeelden van diensten die buiten het reguliere software support contract vallen zijn: support bij scripting, consultancy op locatie, omnummering en/of migratie van databases en het op verzoek installeren van MediScore software updates. Om u maximaal van dienst te kunnen zijn met extra diensten die buiten het support contract vallen kunt u gebruik maken van Itémedical Support-Bundel. Deze Support-Bundel  is een voordelige manier om gebruik te maken van extra diensten, waarbij de uren in mindering gebracht worden op de Support-Bundel vergelijkbaar met de (voormalige) strippenkaart.

Heeft u extra support nodig, of wenst u meer informatie over de mogelijkheden van onze Support-Bundel neem dan contact op met uw account manager van Itémedical, Terrence Janssen (t.janssen@itemedical.nl 06-34931163) en/of Sander van de Laar (s.vandelaar@itemedical.nl 06-24324299) of u vult het contactformulier in op onze website.

Ga terug ›

Nieuws

Koppeling tussen PDMS en MediScore
02-07-2018

Koppeling tussen PDMS en MediScore

Lees verder
Het Ziekenhuis Amstelland live met MetaVision!
22-03-2018

Het Ziekenhuis Amstelland live met MetaVision!

Lees verder
Deelname Health & Care
13-03-2018

Deelname Health & Care

Lees verder
Meer nieuws ›