Coaching en begeleiding
Gebruiksvriendelijke systemen
Dichtbij de zorg
Itémedical helpt u op weg
Op het snijvlak van kritische zorg, ICT en medische techniek is veel geïnnoveerd de afgelopen jaren. Deze innovatie gaat de komende jaren door. Dat maakt het werkgebied in uw zorgomgeving complex en dynamisch. De benodigde oplossingen vereisen flexibiliteit en configuratie op maat. Voor u is een partner belangrijk die uw uitdagingen direct begrijpt. Niet opnieuw bij elk contact het probleem weer uitleggen. Dat is ook de kern van de ondersteuning die Itémedical biedt. Gedreven en deskundig, landelijk en dichtbij, laagdrempelig en betrouwbaar. Uw zorgorganisatie werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Daarom zijn we 24 uur per dag beschikbaar.
Vind uw oplossingen
Medisch Alarmmanagement
Afdelings- en management informatie
Patiënt Data
Management Systeem
Ondersteuning
De volgende ondersteuning kunt u onder andere van ons verwachten:
- Het uitvoeren van preventief of correctief onderhoud
- Adviseren en trainen voor het functioneel en technisch beheer
- Project voorbereidende en adviserende werkzaamheden op basis van consultancy
- Het uitvoeren en ondersteunen bij server migraties
- Het uitvoeren en ondersteunen van updates en upgrades
- Het uitvoeren en ondersteunen van firmware
- Meedenken en ontwikkelen van uw maatwerk oplossingen
- En vele andere ondersteuningsvragen
Service Level Agreement (SLA)
Met een Service Level Agreement (SLA) bent u altijd verzekerd van:
- De gewenste en benodigde support
- Updates
- Gebruiksrecht van medische software
Meer weten over onze support?