Werkwijze

Coaching en begeleiding

Gebruiksvriendelijke systemen

Dichtbij de zorg

Home Werkwijze

Itémedical helpt u op weg

Op het snijvlak van kritische zorg, ICT en medische techniek is veel geïnnoveerd de afgelopen jaren. Deze innovatie gaat de komende jaren door. Dat maakt het werkgebied in uw zorgomgeving complex en dynamisch. De benodigde oplossingen vereisen flexibiliteit en configuratie op maat. Voor u is een partner belangrijk die uw uitdagingen direct begrijpt. Niet opnieuw bij elk contact het probleem weer uitleggen. Dat is ook de kern van de ondersteuning die Itémedical biedt. Gedreven en deskundig, landelijk en dichtbij, laagdrempelig en betrouwbaar. Uw zorgorganisatie werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week. Daarom zijn we 24 uur per dag beschikbaar.

Lees meer

Vind uw oplossingen

Medisch Alarmmanagement

Lees meer

Afdelings- en management informatie

Lees meer

Patiënt Data
Management Systeem

Lees meer

Cardiologie

Lees meer

Patiënt Monitoring

Lees meer

Medicatie management

Lees meer

Ondersteuning

De volgende ondersteuning kunt u onder andere van ons verwachten:

  • Het uitvoeren van preventief of correctief onderhoud
  • Adviseren en trainen voor het functioneel en technisch beheer
  • Project voorbereidende en adviserende werkzaamheden op basis van consultancy
  • Het uitvoeren en ondersteunen bij server migraties
  • Het uitvoeren en ondersteunen van updates en upgrades
  • Het uitvoeren en ondersteunen van firmware
  • Meedenken en ontwikkelen van uw maatwerk oplossingen
  • En vele andere ondersteuningsvragen

Service Level Agreement (SLA)

Met een Service Level Agreement (SLA) bent u altijd verzekerd van:

  • De gewenste en benodigde support
  • Updates
  • Gebruiksrecht van medische software

Meer weten over onze support?